2015. január 21., szerda

4.Rész: A tagadás

4. Rész : A tagadás
*Zayn szemszög
Itt ült előttem és nézet a gyönyörű szemeivel. Nem mondhatom el neki az igazat, mert boldog Niall-el. De nagyon fájt bárcsak, szeretne, mindet megadnék neki. De valahogy el kell felejtenem, mert ő nem szeret. Pedig én úgy éreztem, hogy valami több van köztünk, hogy talán ő is szeret.
*Bari szemszög
Itt ül előttem életem szerelme és valami baja van, és nem tudok neki segíteni. Bár csak szeretne, és együtt lehetnék. De nekem gondolnom sem szabad ilyenre hisz Niall-al vagyok. Olyan jó lenne, most ha egy csókkal el felejtetném minden bánatát. Csak azért jöttem össze Niall-el hogy elfelejtsem Zayn-t mert ő nem szeret, csak barátként tekint rám. Tudom, hogy ez szemét dolog, de nagyon szeretem Zaynt és Niall-el megpróbálom elfelejteni. De eddig nem igazán sikerül de Niall-t nem hagyhatom cserben, mert nagyon szeret.
Zayn-t kis korom óta ismerem es a Bartaságunk az évek során részemről szereleme alakult. Mindig ott volt, amikor kellet sosem hagyott cserben meg akkor sem amikor elhanyogltam őt az előző barátom Dávid miatt. Dávid megcsalt es ki használt es amikor szakitotunk Zayn végig ott volt mellettem es vigasztal. Akkor az 1honapom nagyon nehéz volt, de ő végig mellettem volt hozzánk költözött arra a hónapra, amit persze a báttyám nem igazán nézett jó szemel, de minket nem igazan érdekelt végig együtt aludtuk es átölet magához húzott vigasztalt...
*Zayn szemszöge
Itt ülünk es csak egy más szemébe nézunk varázsos ez a pillanat. Eszembe jut, mikor beleszeretem egy hónapig náluk laktam amit en Louis haverom nem igazán nézet jó szemel, de akkor a legjobb barátomnak szüksége volt rám az a szemét hülye gyerek megcsalta es megbántottam nagy ki volt akadva szegény Babi napokig csak sírt estenként mindig összebújva aludtuk mindig szorosan magamhoz húztam es ez idő alatt bele szeretem, nem tehetem róla csak megtörtént. Azóta szívem szerint csak így aludnék. Olyan jó, amikor néha itt aludt vagy en náluk es így aludtunk akkor is akkor sokkal nyugottaban aludtam mit szoktam, mert a szerelmem a karjaim közt tarthattam es semmi baja nem eshetett es reggel olyan jóvol arra ébredni, hogy a karjaimban van...

1 megjegyzés: