2015. január 23., péntek

5. rész Eltitkolt érzések

5. rész Eltitkolt érzések
*Zayn szemszög
Most meg a drága látós Niall karjai közt fekszik. Nagyon faj, de nem tudok mit csinálni. Gondolatomat meg szakítva Barbi megszólalt.
- Zayn en visszamegyek Niall-hez légy jó kis fiú és ne szomorkodj-nevett.
- Jól van hercegnő meny csak. - mondtam, de elszomorodtam meg, jobban mert jobban örültem volna, ha velem marad. Felállt es ki sétált a szobából. Én így visszamerült a gondolataim közzé. Én kis hercegnőm mást szeret de én mindig itt leszek neki akkor mi is törtejen. De ha Niall megbántja fasirtott csinálok, belőle abban biztos lehet nem fog érdekelni,  az en hercegnőmel senki sem játszhat.
*Barbi szemszög
Olyan nehéz itt hagynom Zaynt legszívesebben úgy aludnak vele ahogy akkor amikor nálunk aludt, magához húzott jó szorasn mindig. Mentem lefelel Niall-hez. Igazából semmi kedvem nem is volt ezért gondolt, hogy elmegyek, lezuhanyozok és után leszek aludni es majd a szobájában varom.
-Niall kicsim elmegyek, lezuhanyozok, majd lefekszem, majd gyere te is.
- Oké szerelmem. -mondta majd visszafordult a tv-hez. Elmentem a fürdőbe mikor végeztem kiabálást hallottam.
Niall és Zayn veszekedtek
- Ha csak egy kicsit is megbántott én esküszöm, hogy kicsinálak érted, ha egyetlen egy könnycseppet is lefolyik az arcán te hibádból, akkor véged. –üvöltötte Zayn Niall -nak
- Hé, haver mi a franc bajod van haver? –kérdi Niall.
- Te rohadt szemét még kérdezed és még én hívtalak barátomnak. Hogy teheted ezt meg?- kérdezte szinte sírva Zayn Niall-t. Nekem ez nagyon fura így oda léptem hozzájuk.
- Srácok mi a baj? – kérdeztem.
- Semmi. – válaszolta Niall
- Ezt nem fogom elhinni Niall Zayn konkrétan a sírás határában áll ne nézetek tejesen hülyének. –mondtam
- Zayn mi a baj? – kérdeztem
- Semmi baj Barbi. – mondta.        Nem akartam hinni a fülemnek hogy Babrbinak hívott mindig hercegnőmnek vagy babámnak hívott.
- Barbi kérlek, menj fel a szobánkba és várj meg ott. –mondta Niall.
- Nem fogok, a szobába menni nem hiszek nektek. – mondtam.
- És Niall. ma Zayn-el fogok aludni szüksége, van rám. –mondtam.
- De. – de nem tudta befejezni, mert meg csókoltam.
- Meg kell értened, hogy Zayn mindig ott volt velem és most neki is szüksége van rám. –mondtam.
- De Barbi ma lenne az első közös esténk. –mondta Niall.

- Tudom kicsim és sajnálom, majd bepótoljuk. mondtam és nyomtam egy pusszit az arcara. Majd közben felfele huzttam Zaynt a szobájába.


A helyes írási hibákért bocsi :((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése