2015. január 31., szombat

7 rész Ébredés

7 Rész /+18/
*Zayn szemszög
Barbi este velem aludt és most a napot velem tölti ennél csodálatos napnak régen néztem elébe. Bár csak minden nap így telne, annyira imádok vele lenni. Meg kell szereznem el kel mondanom, hogy szeretem este mikor magam húztam nagyon megkívántam, mert mióta beleszeretem egyetlen egy lányra sem néztem rá. Alig bírtam magam vissza fogni remélem nem érzet semmit.
*Barbi Szemszög
Az egész napot Zayn-nel töltök ennél jobb már nem is lehetne. Mikor belépek Niall-t látom az ágyában egy felsőmmel szorongatva. Oda lépek hozzá és egy puszit nyomok az arcára, de meg ébred és magam mellé húz és így alszik, tovább hozzá fordulok és el kezdem puszilgatni erre meg ébred.
- Jóreggelt szerelmem. - mondja.
- Jóreggelt manó.
- Tudod te milyen rossz volt nélküled az éjszaka:- kérdezi.
- Kicsim lassan készülődnöm kéne lassan. - mondom.
- Hova mész?- kérdi.
-Zayn –elmegyünk minden mere. - mondom
- Már megint Zayn?- kérdi mérgesen.
- Tudom kicsim és sajnálom, mit szólnál, hogy ha te is velünk jönnél. –kérdem erre rögtön felcsillant szeme.
- Csak gyors szolok Zayn-nek mondtam mosolyogva. Gyorsan megyek át a másik szobába hogy elmondjam el a hírt hogy Niall- is velünk jön. Én kicsit azért szomorú vagyok, azért mert velünk jön Niall-is. Mikor belépek a szobába Zayn-t az ágyban találom, miközben veri magának. Nem mondom azt, hogy nem volt izgató látvány, de nem tudtam mit csinálni csak sarkon fordultam és elindultam kifelé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése