2015. január 25., vasárnap

6 Rész

6 Rész :
*Barbi szemszög
Nem tudnám nézni, hogy Zayn szenved, ezért alszom, ma vele tudom, hogy ettől jobb kedve van mindig, mondjuk én is szeretek vele aludni. Mikor beértünk a szobába leültem az ágyára ő pedig velem szembe.
  • -         Zayn mi a baj kérlek, mond el.
  • -         Nincs semmi baj Barbi. –mondta
  • -         Ne mond, hogy nincs semmi baj, mert látom rajtad és a másik hogy évek óta nem hívtál Barbinak. –mondtam mérgesen, de egyben szomorúan is.     

*Zayn  szemszög
Nem tudom becsapni, látja rajtam, hogy valami baj van. És mit mondjak, hogy azért nem hívom hercegnőmnek, mert Niall azt mondta, hogy ha még egyszer így hívom, kiherél.
  • -     -    Az a baj hogy régóta szeretek egy lányt, de ő nem szeret es ez fáj annyira. – nem mondhatom el neki, hogy ő az a lány, mert szereti az én kis ír barátomat.
  • -   -      Nem normális az a lány, aki nem viszonozza, az érzéseidet nem tudja, hogy mit hagy ki hogy nálad jobb embert soha nem kaphatna. –mondta.

*Barbi szemszög
Nem tudja az a lány, hogy milyen szerencsés ember hogy szereti Zayn.
  • -         Gyere, aludjuk. – mondta Zayn.
  • -         Milyen régen aludt együtt. – mondtam.

-         Gyere, változtatunk rajta. – mondta Zayn. 
Lefeküdtünk és magához húzott, mint régen.
-          Olyan jó hogy itt vagy mellettem. – mondtam.
Reggel mikor felébredtem Zayn békésen aludt miközben mellkasán pihentem. De hirtelen valaki megszólat /Zayn volt./
-         Jó reggelt hercegnőm. – mondta és egy puszit-nyomot az arcomra.
-         Neked is. – mondtam.
*Zayn szemszög
Olyan jó volt úgy felkelni, hogy a mellkasomon feküdt bárcsak minden reggel így kelhetnék fel, hogy mellettem van, az maga lenne a mennyország, de ez csak álom marad egy gyönyörű szép álom.
-         Van kedved elmenni, reggelizni aztán mondjuk, elmehetnék moziba, ha van kedved.
-         Persze. – mondta mosolyogva.  
-         Gyorsan el készülök és mehetünk. – mondta majd nyomott egy puszit az arcomra és szívem ekkor nagyott dobbant örülök, hogy vele töltetem az egész délelőtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése