2014. december 31., szerda

3. Rész Az érzések

3 Rész: Az érzések


*Zayn szemszög
Mikor láttam az én hercegnőmet, Niall ölében fel tudtam volna robbanni. De amikor még megpuszilni sem hagyta  és azt mondta, hogy nem hívhatom többet hercegnőnek majd nem felpofoztam, csak az alított meg hogy ott van Barbi. Az én hercegnőm máshoz búj, oda nagyon fáj, de nem tudok mit csinálni, de ki fogok találni valamit. Én szeretem Barbit. Nem csak úgy az, hogy ő tekint rám, mint legjobb barátjára, én szerelmes vagyok Barbiba és ezt csak Niall tudta és még is együtt van vele. Bármit meg tennék, hogy én ölelhessem, csókolhassam, de ő ezt Niall-el teszi. Legszívesebben most azonnal visszamennék és meg mondanám neki, hogy menyire szeretem. Most haza kéne mennem, de semmi kedvem Barbi és Niall nyáladzását nézni.
*Niall szemszög
Miután Zayn elment Barbi elaludt. Én tudom, hogy mért szaladt el úgy ő is szereti Barbit, de én is szeretem és már Barbi is engem és boldogak vagyunk együtt és ezt senki sem ronthatja el.
*Barbi szemszög
Mikor felkeltem Niall rögtön megcsókolt, de egyáltalán nem bántam lehet érezni a csókjában a szerelmet és a szenvedélyt. De utána rögtön megkérdeztem, hogy Zayn haza jött-e már. Niall épp kezdte volna, hogy nem, de éppen ebben a pillanatban lépet be Zayn az ajtón. Beszaladt a konyhába fogót, egy üveg whiskyit és föl szaladt a szobájába.
-Niall én felmegyek egy kicsit Zayn-hez –mondtam.
- Jaj, kicsim hagyjad . - húzott vissza.
-Ő az egyik legjobb barátom nem hagyhatom, hogy szomorkodjon. -ezzel felindultam a szobájába.
Felértem és bekopogtam.
-Hagyatok békén –kiabálta Zayn. De benyitottam.
- Jaj, hercegnőm nem tudtam, hogy te vagy az. Gyere, ülj le. –mondta.
-Zayn mért szaladtál el úgy mi a baj? -kérdezetm.
- Semmi baj csak fura lesz, hogy az kis hercegnőm máshoz fog bújni és….- nem fejezte be a mondatot, hanem megölelt.
-Zayn úgy-e tudod, hogy semmi nem fog változni úgyan úgy barátok maradunk. -mondtam neki.
- Tudom, de az nem lesz ugyanaz. mondta

Sziasztok, tudom rövidek a sztorik, de meg köszönném, hogy ha adnátok pár visszajelzést hogy milyen a sztori előre is köszönöm ..:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése