2014. december 30., kedd

1.Rész London



1.Rész-London
Életem legjobb napja ma van: első napom Londonban, éppen pakoltam ki a dobozokból, mikor az ablakból megláttam, hogy a bátyám a banda társaival van a szomszédos házban. Nem is tudtam, hogy itt laknak a fiúk, gondoltam, ebből csak jó lehet. A bátyám utálja, ha velük lógok, de engem nem érdekel, imádom a srácokat. De Zayn-re másképp tekintek, szeretem őt, de ezt Dia-n kívül senki sem tudja. Dia a legjobb barátnőm, Harry húga. Nagyon jól megértjük egymást, és sokat is voltunk együtt. Gondoltam, átmegyek megnézni, hogy mit csinálnak.
−Anya, átmentem Louisékhoz, majd jövök.
−Oké, kicsim- mondta anya.

Gyorsan megigazítottam a hajam és a ruhám, és bekopogtam. A bátyám, Louis nyitott ajtót.
−Mit akarsz? Menj már haza!
Erre jött Zayn.
 –Hagyjad a hercegnőmet! - mondta Zayn Louisnak.
 –Szia, kis hercegnőm.- köszönt Zayn, és megölelt.
−Szia! - adtam neki puszit. Köszöntem a többieknek is, majd leültem a kanapéra, ahol a többiek ültek és filmet néztek. Zayn a konyhában csinált valamit, de amikor bejött, leült mellém, és hozzám bújt, istenem, az érzés nagyon jó volt. És egyszer csak elaludtam. Arra ébredtem, hogy valaki visz haza a karjaiban, kinyitottam a szemem és Zayt láttam.
–Felébredtél?
−Igen, nem teszel le? Már tudok menni. - és rámosolyogtam.
−Nem, jó ez így nekem. Örülök, hogy a karjaimban tarthatlak. - mondta mosolyogva. Beértünk a lakásba, és felvitt a szobába, és lerakott az ágyra. Nyomott a homlokomra egy puszit.
-Jó éjt, hercegnőm, szép álmokat, holnap majd találkozunk. - mondta
-Jó éjt neked is.

És elment. Egész éjjel alig aludtam, csak arra tudtam gondolni, ahogy Zayn hozott haza, és azt mondta, hogy jó, hogy a karjaiban tarthat. De aztán egyszer csak elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése